Gå videre til hovedindholdet

Magnolieknopperne brister

Så er en del af magnoliens knopper bristet og de resterende brister sandsynligvis i løbet af de næste par dage med det gode forårsvejr i sigte.


Så inden længe står hele træet dækket med hvide blomster, som desværre varer så kort. Men når træet står fuldt udsprungen, så er det et smukt syn med alle de smukke uskyldige hvide blomster.

Kommentarer

  1. uhhhhh.....lad dem briste :0) Mine er ikke helt bristeklar endnu.....men det kommer :0)

    SvarSlet
  2. Ja Dorthe, det kan ikke gå for stærkt :-)

    SvarSlet
  3. Mine er også begyndt at folde sig ud. Jeg har selvfølgelig plukket en gren, så jeg også kan glæde mig over den indendørs! Den hvide er altså den pæneste, synes jeg....!

    SvarSlet
  4. Hej Bente
    De er smukke også indendørs, men jeg synes ikke, at de holder så længe eller hvad er din erfaring?

    Jeg ynder også helst de hvide :-)

    SvarSlet

Send en kommentar